Hallo! Waarmee kunnen we je helpen?
Er staat veel informatie op onze website. Kun je het niet vinden of wil je meer informatie? Laat het ons weten!
Veelgestelde vragen
-
Je kan ons bellen en het reparatieverzoek doorgeven.
Voor de meeste reparaties komen onze eigen vakmannen bij je langs. Soms sturen we een ander bedrijf. Dat hoor je altijd van tevoren van ons. We laten je weten wanneer je ons kunt verwachten.
In de Reparatiewijzer staat precies aangegeven wat je zelf moet doen en wat wij voor je doen. Let op: in sommige gevallen moet je wel lid zijn van het Fonds Klein Onderhoud en/of het Glasfonds.
-
Overlast van buren of andere buurtbewoners kan je woonplezier flink bederven. Op de pagina over Overlast leggen we uit wat je kunt doen.
-
Het kan gebeuren dat je door omstandigheden een huurachterstand oploopt. Het is belangrijk dat je snel contact met ons opneemt. Wij helpen je namelijk graag! Bijvoorbeeld met een betalingsregeling of met tips over financiële hulpverlening.
-
De oplossing voor de meeste vochtproblemen is goed ventileren. Het is belangrijk dat het vocht iedere dag het huis uit kan. Je vind meer informatie en tips op de pagina 'Vocht en schimmel in huis'.
-
Meld stormschade binnen 24 uur bij Wierden en Borgen. Kijk voor meer informatie op de pagina Stormschade.
Neem contact op met ons
Je vraag telefonisch bespreken
Je kan ons bereiken via (050) 402 37 50 van maandag tot en met donderdag van 08:30 tot 16:30 uur en op vrijdag van 08:30 tot 12:00 uur.
Een bericht via WhatsApp
Tijdens openingstijden reageren wij binnen 4 uur op je bericht. We zijn geopend van maandag tot en met donderdag van 08:30 tot 16:30 uur en op vrijdag van 08:30 tot 12:00 uur.
Je vraag per e-mail stellen
Je kan ons bereiken via woonpunt@wierdenenborgen.nl of het contactformulierinvullen. We reageren op je e-mail van maandag tot en met donderdag van 08:30 tot 16:30 uur en op vrijdag van 08:30 tot 12:00 uur.

Klachten
Het kan zijn dat je niet tevreden bent over het handelen van Wierden en Borgen. Dan kan je een klacht indienen. Het melden van je klacht is belangrijk voor ons. Wij bieden graag een goede dienstverlening en we willen van onze fouten leren.
Geef ons een compliment
Ben je blij met hoe wij iets hebben aangepakt of wil je een collega van Wierden en Borgen bedanken? Laat het ons weten via dit formulier.
Langskomen op kantoor
Ons kantoor is geopend van van maandag tot en met donderdag van 08:30 tot 16:30 uur. Op vrijdag zijn we alleen open op afspraak.
Hoofdkantoor
De Vlijt 30
9781NR Bedum
Route in Google Maps

Overige contactgegevens
Telefoonnummer
(050) 402 37 50
E-mailadres
woonpunt@wierdenenborgen.nl
Hoofdkantoor
De Vlijt 30
9781NR Bedum
Postadres
Postbus 103
9780 AC Bedum
Bankrekeningnummer
IBAN NL18 RABO 0306 3295 14 (huurbetaling)
BTW-nummer
NL8075.98.409.B01
KVK-nummer
02033956
Deze servicepartners kun je rechtstreeks bellen
Reparaties buiten kantooruren en glasschade
CV-installatie (verwarming)
Rioolverstopping
Kunststof kozijnen
Meld je aan voor ons digitaal huurderspanel
Wierden en Borgen heeft een digitaal huurderspanel. In dit panel kun je meedenken over verschillende onderwerpen, zoals het ontwikkelen van nieuwe communicatiemiddelen, onze dienstverlening of zelfs nieuw beleid.
Ben je huurder bij Wierden en Borgen en wil je lid worden van ons digitaal huurderspanel? Dat kan! Geef je op door je e-mailadres achter te laten via het aanmeldformulier.

